Thursday, December 2, 2010

Jawatan .

Beberapa hari yang lepas aku telah dilantik sebagai Pengarah . Cara aku dilantik tu secara undian . Aku bajet dah aku tak jadi , then tetibe aku lak jadi . Hampir semua kawan aku pilih aku , aku dahlaa tak suke do jadi pengarah ni , aku bukan pernah jadi pon -.- Haih , memang aku nak maki dah time tu weh tapi aku sabar then aku pikir macam ni "Jadi pengarah ? Haih bukan senang tapi orang dah bagi kepercayaan tu , amek je lah" Haha lebih kurang ah macam tu . Malam tu aku dah start pikir macam mane nak jadi pengarah , huhu . Nak dekat tido pun terpikir benda tu sampai lah aku tertido -.-

Esoknye lak ade meeting lagi , aku datang ah walaupon lambat sebab makan burger dengan kawan aku , hehe . Lepas isya' tu sambung meeting balek so aku join je lah walaupon meeting mase maghrib tadi tak gi :P  Meeting punye meeting , Cik Ani nak cari sorang Penyelaras lak , aku ingat aku dah boleh rilek lah en sebab dah jadi pengarah . Then ade kawan aku sebut name aku . Cik Ani pun automatically pilih aku , aku tak sempat nak buat ape ape . Dalam hati aku dah mencarut dah dekat budak tu . Yelah en , dah la pengarah aku tak reti then suruh jadi penyelaras gak . WTF ! Bukan aku reti jawatan ni , budak tu pun bangang pilih aku . Pilih ikot sedap kau je , cuba lah kau jadi aku dan aku jadi kau , mesti kau marah gak do . Ingat ah perasaan orang lain sikit .

Nasib baik lah kawan rapat aku pun jadi penyelaras , senang ah sikit . Malam tu memang aku panas habis ah , pening kepale otak aku macam mane nak buat benda ni . Lepastu pikir balik en , aku pikir lebih kurang macam ni "Haih , penyelaras lak . Mane lah aku reti , nak marah dia tu benda dah jadi . Tapi kalau jadi penyelaras , Cik Ani kate boleh topupkan aku kalau aku nak kena call diorang ape semua , best gak . Hehe ."  Akhirnye malam tu aku pun tido dengan lena then mase nak bangun Subuh tu , ade air liur basi lak -.- Mungkin terlalu indah agaknye mimpi aku tuh , haha . 

2 comments:

aisya arifin said...

pengarah citer pe amin??

Amin Zahidi said...

Pengarah bola lah dik oi ,

Post a Comment