Saturday, May 21, 2011

Hari Malang

Okay, aku dah lame tak ber-blogging. Aku pun dah lupe camne nak taip macam dulu -,-

Aku ade benda nak cerita pasal fon aku yang hilang ni. Orang cakap "ce citer ce citer" Okay okay, aku tahu kau nak tahu cerita aku tuh. Sabar lah, jangan bising bising aku nak tulis lah ni =.= Pada pagi Subuh, aku siaplah nak turun pergi masjid nak solat Subuh. Time tuh fon aku ade lagi lah kan dalam seluar then aku lipat lah seluar tuh sekemas-kemas mungking. Pastu simpan yang cover sikit. Aku pun turun lah gi solat. Lepas solat, aku naik lah atas, raba-raba seluar aku. Check fon aku dah hilang. Habis carut-marut, caci maki semua keluar.

Yang hilang tuh C902 pulak tuh, aku sayang gila lah fon tuh =.= Kalau yang hilang tuh Nokia yang ade lampu atas tuh takpe gak, boleh tahan lagi. Haih, ape boleh buat kan. Benda dah jadi, jadi lah. Nasi sudah menjadi bubur lah kan. Redha Amin redha. Kalau jumpe budak tuh, aku bantai sampai lunyai lah. Siap kau!

Haih, doakan aku jumpe fon aku tuh balik ye?  Terima Kasih :D

No comments:

Post a Comment