Saturday, August 27, 2011

Hello there! How's your life? Banyak bagus? Kui kui kui. Well, macam korang tahu, lame gila babeng lah aku tak update blog aku. Harap je blog lawa, update pun tak. Haktuih! *Ok, aku saje puji blog aku. Hehe.

Actually, jadah ape pun aku tak tahu nak update apa pasal blog aku ni. Maklumlah, lame gila tak ber-blogging. Hehehe. Takpe ah, aku cite gak ah something. Apa? Tak nak bace? Go to da H E L L lah! Hahaha. Story begins here :

Sabtu, 27/8/2011. Aku dengan Zakwan pergi ah jejalan cari baju. Niat di hati nak teman cari baju pastu beli baju melayu aku je tapi bile dah keluar KL kan, so faham faham je lah. Sampai je Hang Tuah aku tengok Zakwan dah duduk kepanasan, mungkin sebab tunggu aku kot. Hehe jangan marah bro. Then lepas jumpe dia tuh mule lah nak plan nak gi mana. Zakwan cakap nak usha wayang kat TS, ade Glee ke tak. Aku pun ok je lah, pastu gi sane takde pulak Glee -.-"

Dah takde tu, malas lah nak fikir pasal wayang dulu, better cari keperluan dulu kan. So pergi lah BB Plaza, naik floor tinggi tinggi sikit hehe. Dah jumpe kedai, Zakwan pun borong lah bebaju (baju-baju) Dia beli dua helai. Lawa gak, jeles aku. Dah habis baju dia, turn aku pulak memborong, hehe. Aku pergi beli baju Melayu, nak raya baru nak beli. Memang style lah Amin. Baju dah lawa, purple tapi beg plastik tuh besar bukan main, siap bagi hanger -.-"

Lepas BB, Zakwan ajak gi Pavilion, dia cakap nak usha sane. Dia pun tak pernah pergi kan so bawak je lah. Sampai Pavi tuh, Zakwan macam woaaa! Haha lek ah Zakwan, jangan over. Hehe. Round situ jap the gi lah wayang, cari Glee, takde jugak so amek SpyKids. Jadi budak budak, haha.



Lepas habis cite nih, round lagi lah. Mase pun banyak jugak kan. Then Zakwan ajak gi DC, dia cakap kalau ade baju bawah RM100 dia nak angkut. Dah pergi sane tuh, amek kau. Baju semua RM120 ke atas. Harga tu lawa bukan main. Hahaha. Dia pun putus harapan so blah je lah dari Pavi tuh. Hahaha. Balek pun sesak gila, kesian aku (takyah kesian kat Zakwan tuh) Hehehe.

So, bace ah korang. Aku dah lame tak berblog ni, ayat pun cam cikut je. Hehe sorry lah ye. Enjoy ~

No comments:

Post a Comment