Tuesday, October 11, 2011

Habis dah habis dah

Assalamualaikum korang. Haha aku dah rasa aman dah do. Gembira semua ada, takda dah rasa nak belajar ni. Al-maklum baru lepas tamat PMR HEHE. Seminggu PMR tu rasa lama gila, memang tak tahan. Bebudak PMR semua duk study sana sini, pelik dah aku. Aku je rilek hehe.

Malam first day PMR tu memang semua rajin gila lah study, yelah. Semua nak 9A kan, orang pelik je tak nak haha. Then masa first day masuk dewan tu semua senyap kan, yelah malu lah kalau pengawas sekolah lain tengok sekolah aku ni teruk. So exam berjalan macam biasa, senyap tanpa suara. Memang ajaib ah aku tengok. Pelik hehehe.

Masa second day tuh macam dah ada suara suara, macam tak cuak mana diaorang dengan pengawas. Haha aku usha je ah. Masa hari ke-3 tu yang gempak tu. Bising dah sikit dewan. Pengawas bagi aku jawapan oh, bapak rezeki. Redha je lah dah dapat jawapan kan HEHE. Jangan jeles lah korang, rezeki aku ni.

Hari keempat dengan kelima tu takyah kira lah, semua dah tak cuak dengan pengawas. Haha dasyat lah korang, pengawas tempat aku tu pun rilek je. Takpelah, nak buat camne. Nama pun sekolah untuk lelaki SAHAJA so takda ah perasaan malu kan. Kalau ada perempuan, boleh lah diaorang semua nak cover, malu dengan awek lah konon nya. Haha.

Ok ah, aku tak tahu apa nak mencarut kat sini lagi. Btw, nak wish kat VOC, BUM, ex-ILMI dan semua yang kenal aku yang ambil PMR tahun ni. Semoga korang dapat 9A, aku doakan korang do kawan. InsyaAllah :)

No comments:

Post a Comment