Sunday, November 7, 2010

Ditag oleh Iqa

Namakan orang yang betul betul korang nak jumpa dalam hidup kau :
Ramai gila weh ! Tapi yang paling nak jumpe ialah kawan yang ikhlas berkawan dengan aku :P

Adakah korang basuh baju sendiri ?
Kadang kadang sebab aku duduk asrama -.-

Dimanakah tempat yang betul betul korang nak pergi ?
Banyak lah . Kalau aku jutawan , semua negara aku pergi tapi yang penting buat HAJI dulu lah :P

Beritahu 3 benda tentang korang :
-Aku suka main DoTa walaupun jarang main .
-Suka baca komik dan novel walaupun beratus-ratus muka surat :P
-Menghadap depan pc lame-lame .

Benda yang korang sayang sangat sangat dalam hidup korang :
-Handphone .
-Laptop.
-Seluar jeans :P
-Semua jenis resit .

5 lagu yang paling suka dan selalu dengar :
-New Perspective .
-Deja Vu .
-Shut Up .
-I Write Sins Not Tragedies .
-The Art is The Weapon .

Bile tarikh lahir korang dan kat mane korang sambut tahun lepas :
11 Januari 1996 . Sambut dekat Pizza Hut .

5 orang korang nak tag dan suruh buat benda ni :
-Aqyla Haron .
-Amar Zaid
-Ammar Latif
-Naqibah Abdul Malek .
-Adlina.

1 comment:

Post a Comment